شناسهٔ خبر: 28960888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه‌ای با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۸ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۷ کلاهبردار حرفه‌ای را در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند.

سرهنگ عرب زاده گفت: متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتراف کردند و متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

وی درادامه تاکید کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ب 

دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه‌ای با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در خراسان شمالی

برچسب‌ها:

نظر شما