شناسهٔ خبر: 28960863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کسب مجوز حرفه‌ای و تهیه ۵ میلیارد تومان دغدغه جدید استقلالی‌ها

مدیران باشگاه استقلال این روز‌ها به دنبال تهیه پول برای دریافت ارز ثانویه و مجوز حرفه‌ای هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اختصاص ارز ثانویه به باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران آبی پوشان پایتخت این روز‌ها سخت در تلاش هستند تا با تهیه ۵ میلیارد تومان بتوانند پول مورد نیاز خرید ارز را تامین کنند و مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی‌های تیم و دیگر هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنند.

کسب مجوز حرفه ای و تهیه 5 میلیارد پول دغدغه جدید استقلالی ها

وینفرد شفر و دستیارانش نیز این روز‌ها پیگیر دریافت دستمزد خود هستند و به همین دلیل مدیران استقلال قصد دارند با تهیه ارز ثانویه بخشی از قرارداد آنها را پرداخت کنند.

در شرایط فعلی تامین ۵ میلیارد تومان قدری برای استقلالی‌ها سخت است، اما مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا با دریافت وام این مشکل را حل کنند.

کسب مجوز حرفه‌ای و بستن پرونده‌های مالی استقلال

با توجه به اخذ مجوز حرفه‌ای برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا با مختومه کردن پرونده‌های مالی بتوانند مجوز لازم برای حضور در رقابت‌ها را بدست آورند.

فتحی جانشین نمی‌خواهد

گفته شده بود امیرحسین فتحی به دلیل بیماری از ناحیه کمر این روز‌ها در باشگاه استقلال حضور ندارد و معاونش خطیر جانشین او شده، اما این خبر تکذیب شده و سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته در باشگاه حاضر و پیگیر کارهای آبی پوشان شد.

گفتنی است تمامی کار‌های اداری باشگاه استقلال نیاز به امضای امیرحسین فتحی دارد.

بیشتر بخوانید:استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

شجاعیان و اسماعیلی به تمرینات استقلال بازگشتند

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

انتهای پیام /

آخرین اخبار باشگاه استقلال

نظر شما