شناسهٔ خبر: 28960830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

علیزاده: نتایج کشتی آزاد به فرنگی‌کاران نشان داد مسابقات جهانی بسیار دشوار است/ می‌دانستم ده‌بزرگی و نصرتی طلای المپیک می‌گیرند

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به المپیک جوانان گفت: با تجربه تیم آزاد در مسابقات جهانی، تیم ملی فرنگی می‌داند چه بازیها دشواری را در پیش دارد.

صاحب‌خبر -

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد کسب نتیجه صددرصدی از سوی شاگردانش در المپیک آرژانتین اظهار داشت: خودم پیش بینی دو مدال طلا را کرده بودم چون هم روی این تیم دو نفره خیلی وقت گذاشته بودیم و هم اینکه حریفان را می شناختیم و می دانستیم مسابقات از چه سطحی برخوردار است. در هر وزن دو سه حریف خوب داشتیم که روی آنها هم کار کرده بودیم. در این مدت فیلم کشتی شان را آنالیز می کردیم.

وی ادامه داد: تمرینات ما هم به صورت منظم برگزار شد و خوشبختانه تیم دونفره کشتی فرنگی توانست به دو مدال طلا برسد. البته استرس بچه ها زیاد بود چون مسابقات المپیک بود و از جهانی سخت تر، ولی آنها خیلی زود با جو مسابقه خو گرفته و کار خودشان را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد وضعیت امیررضا ده بزرگی و محمد نصرتی کشتی گیران اوزان 45 و 92 کیلوی تیم ملی برای آینده تصریح کرد: ده بزرگی که کشتی گیر رده نونهالان بود و تا 2 سال دیگر هم در تیم ملی نوجوانان ما را همراهی می کند اما با توجه به اینکه در سن رشد قرار دارد حتما وزنش تغییر خواهد کرد. محمد نصرتی اما به رده سنی جوانان می رود و دیگر سنش به نوجوانان نمی خورد.

علیزاده با اشاره به نتیجه ای که تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بوداپست کسب کرد، گفت: از قبل هم مشخص بود که کار دشواری داریم. این تیم نفرات جوانی چون امامی و مقصودی را داشت و با سخت ترین قرعه های ممکن هم مواجه شد اما پرویز هادی واقعا کار بزرگی انجام داد. تیم فرنگی هم حالا می داند جهانی سختی در انتظارش هست. آنها شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند. نفراتی چون علی گرایی و حسین نوری باتجربه تر از قبل شده اند و عبدولی هم که از هم دوره ای های ماست و شانس کسب مدال را دارد. برای این تیم در جهانی مجارستان آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما