شناسهٔ خبر: 28960764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مازنی به برنا خبر داد؛

تشکیل مجمع گفتگوی ملی در مجلس/ راه حل مشکلات کشور در گفتگوی ملی است/ نشست‌های گفتگوی ملی در خارج مجلس در حال برگزاری است

مازنی گفت: طی هماهنگی هایی که با دکتر لاریجانی داشتم به زودی اولین جلسه مجمع گفتگوی ملی پارلمان تشکیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «احمد مازنی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص طرح گفتگوی ملی و دیدار با افراد شاخص نظام گفت: امسال دومین سالگرد این طرح است. حدودا با  50 نفر از شخصیت های تاثیرگذار جناح های مختلف دیدار و طرح مساله کردم.

وی گفت: با همه کسانی که طی این مدت دیدار داشتم با این موضوع که کشور را با یک فکر و یک جناح نمی شود اداره کرد موافق هستند و در مسائل مشترک معتقدند که از طریق گفتگو، تفاهم و وحدت باید پیش برویم و مسائل اختلافی را از مسیر گفتگو و راه حل های قانونی باید حل کنیم.

مازنی ادامه داد: راه حل مشکلات کشور گفتگوی ملی است و این موضوع را بیشتر عقلای کشور قبول دارند.

وی تصریح کرد: خارج از پارلمان جمعی شکل گرفت که نشست های منظمی دارد و در درون پارلمان نیز ترکیبی پیش بینی شده که طی هماهنگی هایی که با دکتر لاریجانی داشتم  به زودی اولین جلسه مجمع گفتگوی ملی پارلمان تشکیل خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: به دلیل اینکه با مسئله وزرای پیشنهادی در مجلس روبرو هستیم این جلسه بعد از تعطیلات اربعین انجام می شود تا در فرصت بهتری بتوانیم به موضوع بپردازیم.

نظر شما