شناسهٔ خبر: 28960748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیاتلو: ۸۰ درصد به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم/ بازی با پرسپولیس تجربه بسیار بزرگی بود

سرمربی نود ارومیه می‌گوید بازی مقابل پرسپولیس در افزایش روحیه بازیکنان تاثیر به‌سزایی داشته است.

صاحب‌خبر -

وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در هفته نهم لیگ دسته یک گفت: با فاصله‌ی کمی نسبت به بازی با تیم پرسپولیس در جام حذفی، این بازی را انجام دادیم. ما قبل این بازی از سازمان لیگ درخواست کردیم تا زمان این بازی را به عقب بیندازد اما چون شهرداری ماشهر به ارومیه آمده بود،‌ این کار ممکن نبود. به نظر من داوری در این بازی ضعیف بود و در چندین صحنه به ضرر تیم ما تصمیم‌گیری کرد. در ۱۵ دقیقه اول ماشهری‌ها به ما فشار آورد و توانست گل اول خودشان را به ثمر برساند.

او ادامه داد: تیم ما در بازی دیروز یکی از بهترین بازی‌های لیگ یک را ارائه داد. ما بعد از این که در دقیقه ۴۷ توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم،‌ شهرداری ماهشهر دیگر حرفی برای گفتن نداشت و کاملا بازی یک‌طرفه بود. به نظر من بازی دیروز را باید با پیروزی پشت سر بگذاریم. اما متاسفانه موقعیت‌ها را یکی یکی از دست دادیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم نود ارومیه در ادامه افزود:‌ نود ارومیه تیمی بود که در هفته سوم تشکیل شد. منتها توقع از تیم یک مقدار بالا است و این مساله یک مقدار کار ما را سخت می‌کند. ما تیم خوبی داریم وفوتبالی که ما ارائه می‌دهیم،‌ جز پنج تیم برتر لیگ یک است.

بیاتلو درباره تجربه بازی با تیم پرسپولیس در جام حذفی و این که این بازی آیا به افزایش روحیه و اعتماد به نفس کمک کرده است گفت: بازی با پرسپولیس تجربه بسیار بزرگی بود. ما خودمان را جلوی بهترین خط دفاع و خط حمله ایران محک زدیم. جو خوب ورزشگاه آزادی برای تیم ما تجربه جدیدی را ایجاد کرد و بسیار خوب بود و به تیم ما شخصیت داد. با توجه به این که می‌گفتند پرسپولیس چون برای این که با السد قطر بازی دارد نفرات امیدش را به زمین ‌فرستاد، اما پرسپولیس با نفرات اصلی‌اش به بازی آمد. تا زمانی که گل اول را به تیم ما زدند خیلی پر فشار به دروازه ما هجوم آوردند. منتها ما نگذاشتیم هیچ موقعیت خطرناکی برای این تیم به وجود بیاید. گلی را که خوردیم اتفاقی بود و منجر به شکست ما در این بازی شد. اعتماد به نفس تیم ما بعد از این بازی افزایش پیدا کرد و در بازی با شهرداری ماهشهر این مساله نمود پیدا کرد. بچه‌های بعد از بازی با پرسپولیس خودشان را باور کردند و روحیه خوبی کسب کردند.

او ادامه داد: ما حدود ۸۰ درصد به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم و نتایجی تا الان به دست آورده‌ایم نشان دهنده این مساله است تنها چیزی که باقی می‌ماند مسائل مالی و روحی روانی است که آن را مسوولان باید به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام

نظر شما