شناسهٔ خبر: 28958165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پس لرزه‌های باخت به پرسپولیس؛

سرمربی تیم فوتبال السد برکنار می‌شود/ ژاوی گزینه هدایت تیم قطری

یک روزنامه قطری خبر داد با باخت تیم فوتبال السد مقابل پرسپولیس و ناکامی نماینده قطر در صعود به فینال آسیا، فریرا سرمربی السد از سمتش کنار خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در ورزشگاه آزادی برابر تیم السد قطر به تساوی یک - یک رسید تا به لطف برد یک بر صفر در بازی رفت، راهی فینال آسیا شود.

تیم السد که با هزینه های گزاف و به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگی مثل ژاوی، گابی، بونجاح، اکرم عفیف و غیره به دنبال قهرمانی در آسیا بود، از رسیدن به این هدف بازماند تا تیم پرسپولیس با دست های خالی راهی فینال شود.

روزنامه «الرایه» قطر خبر داده است با باخت السد به پرسپولیس، «فریرا» سرمربی پرتغالی این تیم به آخر کارش نزدیک شده است چرا که نتوانست السد را به مهمترین هدفش یعنی صعود به فینال آسیا و قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند.

این روزنامه همچنین به صحبت های روز گذشته ژاوی هرناندز اشاره کرده و نوشته است: «حدس و گمان ها بر این است که ژاوی سال آینده هدایت السد را بر عهده می گیرد بخصوص اینکه این بازیکن روز گذشته اعلام کرد به احتمال ۹۹ درصد امسال آخرین فصل بازی کردنش است و می خواهد کار سرمربیگری را شروع کند.»

نظر شما