شناسهٔ خبر: 28958159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ادیان نیوز-قدیمی | لینک خبر

آیت الله علوی گرگانی:

در هر مسؤلیتی که هستید کاری نکنید دین مردم از دست برود

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فشار مشکلات اقتصادی بر مردم، بر لزوم مراقبت اداره استاندارد تاکید کرد و گفت: در هر مسؤلیتی که هستید کاری نکنید دین مردم از دست برود

صاحب‌خبر -

يبه گزارش ادیان‌نیوز، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: امیدواریم در این بار سنگینی که بر دوش شما گذاشته شده موفق شوید.

او بیان کرد: خدا تمام کار های دنیا را افریده تا سرگرم باشیم ولی همین مادیات و حیات دنیا چه بسا آخرت ما را می سازند و لذا باید در انجام کارها و وظایف خود مراقب باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: کسانی که مسؤلیت برعهده شان است در انجام آن خدا را فراموش نکنند و به آخرت خود بیاندیشند.

او با بیان اینکه هرگز در خدمت گذاری کوتاهی نکنید، افزود: اگر کارها درست انجام نشود افراد جامعه به خیانت کشیده می شوند و به دنبال آن فساد رخ می دهد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: در همین زمان که مسائل اقتصادی بر مردم فشار وارد کرده می بینیم که فساد بیشتر شده است؛ راه خیانت باز است. در هر مسؤلیتی که هستید کاری نکنید دین مردم از دست برود؛ سازمان استاندارد مراقب باشد.

او با بیان اینکه اگر دستگاه های کنترل کننده نباشد مردم گرفتار مشکلات می شوند عنوان کرد: خود را در محضر خدا ببینید و دلسوزان برای نظام خدمت کنید که این اعتبار و آبروی کشور را بالا می برد.

این استاد حوزه افزود: حاکمیت نظارتی خود را اعمال کنید چرا که اگر تقلبی شود اعتبار کشور پایین می آید.

منبع: شفقنا

نظر شما