شناسهٔ خبر: 28958121 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

"گرگ‌بازی" و "گام‌های شیدایی" روی پرده سینماها

دو فیلم تازه نفس از چهارشنبه دوم آبان ماه روی پرده سینماها رفتند.

صاحب‌خبر -

سرویس سینمایی هنرآنلاین: "گرگ‌بازی" به کارگردانی عباس نظام دوست و "گام‌های شیدایی" به کارگردانی حمید بهمنی از چهارشنبه دوم آبان اکران شدند.

فیلم سینمایی "گرگ‌بازی" که برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه واقع شد، در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.

"گرگ‌بازی" داستانی متفاوت، پرکشش و رازآلود از چند رفیق قدیمی است که شبی در خانه موروثی یک دوست جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه اَمَن‌زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی و قاسم فرمانبردار بازیگران "گرگ‌بازی" هستند.

گام های شیدایی

فیلم سینمایی "گام‌های شیدایی" به کارگردانی حمید بهمنی تولید سال 91 است که شش سال از زمان تولید آن می‌گذرد.

فیلم داستان زنی آمریکایی به نام جولی است که به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود. محمدرضا شریفی‌نیا، جمشید هاشم پور، لوریت حنینو، فخرالدین صدیق شریف و کورش تهامی دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما