شناسهٔ خبر: 28958105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید استان با جانبازان میبد دیدار کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، ۲۵ مهرماه "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه فلاح فرماندار میبد و جمعی از مسئولین ادارات با حضور در شهرستان میبد به دیدار سه تن از خانواده‌های جانبازان این شهرستان رفتند و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل نمودند.
همچنین معاونین مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئولین سایر ادارات میبد ازجمله تعدادی از نیرو‌های سپاه ناحیه مقاومت بسیج میبد و پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) و. نیز در قالب ۱۰ اکیپ‌های جداگانه نیز هم‌زمان با مدیرکل بنیاد شهید و فرماندارمیبد به دیدار جانبازان شهرستان میبد رفتند و از صبر و استقامت آن‌ها نیز تجلیل نمودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این دیدارها، جانبازان را شهدای زنده خواند و افزود: جانبازانی که در ۸ سال دفاع مقدس با شجاعت و مجاهدت در مقابل دشمن ایستادند و امروز، جراحت و ترکش بر جسمشان به یادگارمانده است شایسته تکریم در جامعه هستند.
فرماندارمیبد نیز در این دیدار‌ها نیز گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و اماکن عمومی باید به جانبازان به‌ویژه جانبازانی که مشکل اعصاب و روان دارند موردتوجه و تکریم قرار دهند.

نظر شما