شناسهٔ خبر: 28957675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ریوالدو: به نظرم هیچ کسی نمی تواند در رئال مادرید جای رونالدو را پر کند

حسین بیجاری

مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که رئال مادرید نمی تواند جایگزینی برای بازیکنی مانند رونالدو پیدا کند. همان طور که غیبت مسی در بازی ال کلاسیکو برای بارسا ضربه مهلکی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رئال مادرید در بازی بعدی خود در لالیگا، روز یکشنبه به مصاف بارسلونا می رود.

به گزارش مارکا، رئال مادرید این فصل را پس از خروج ستاره پرتغالی خود، با نتایج ضعیف آغاز کرده است. ریوالدو در این مورد گفت:

رونالدو یک بازیکن در سطح بالای جهانی است. نه تنها به خاطر گل هایی که به ثمر می رساند، بلکه به خاطر شخصیت او که با باخت بیگانه است. او یک کمک بزرگ برای هم تیمی هایش در زمین بازی است. به نظر من کسی نمی تواند در حد کیفیت رونالدو، در رئال مادرید جایگزین شود.

او در ادامه افزود:

من نمی دانم که آیا الان زمان مناسبی برای تعویض لوپتگی هست یا نه. ولی حقیقت این است که نتایج بد، تیم را تحت فشار قرار می دهد. ما امیدواریم که او بتواند شرایط را عوض کند. او تیم ملی اسپانیا را به خاطر فرصت مربیگری در مادرید ترک کرد، ولی از شانس بد، رئال مادرید بهترین بازیکن خود را در این تابستان از دست داد که مهم ترین دلیل عملکرد بد رئال نیز همین است.

گفتنی است مسی نیز به دلیل شکستگی در استخوان بازو در جریان بازی با سویا، بازی مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد. ریوالدو در این مورد گفت:

غیبت مسی می تواند فرصتی برای سایر بازیکنان باشد تا خودشان را در بازی های بزرگ مقابل اینتر و رئال مادرید نشان بدهند. کوتینیو و سوارز می توانند نقش کلیدی را در این بازی ها ایفا کنند.

نظر شما