شناسهٔ خبر: 28957558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید ۲-۱ ویکتوریا؛ پیروزی با اعمال شاقه

رئال در دیداری که در دفاع شکننده بود و البته فرصت های زیادی را هم از دست داد، در نهایت توانست 2-1 بر ویکتوریا پلژن غلبه کرده و پس از پنج بازی به پیروزی دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال در شرایطی بحرانی و در حالی که در بازی قبلی خود به لوانته باخته بود، امشب میزبانی از ویکتوریا پلژن را بر عهده داشت. کهکشانی ها از دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان، یک برد برابر رم و یک شکست از زسکا را در کارنامه داشتند و پیروزی در این بازی برای شان حیاتی محسوب می شد.

رئال بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 5 با ضربه سر راموس که به تیر برخورد کرد، اولین هشدار را به حریف خود داد. رئال تیم برتر زمین بود اما ویکتوریا بود که دقیقه 10 تا آستانه زدن گل پیش رفت. ناواس در مصاف تک به تک با مهاجم حریف موفق تر عمل کرد و اجازه باز شدن دروازه را نداد.

یک دقیقه بعد، میزبان به گل رسید. سانتر لوکاس از سمت راست را کریم بنزما با پروازی دیدنی و ضربه سری دقیق، به تور دروازه چسباند.

پس از این گل، رئال همچنان با در اختیار داشتن مالکیت توپ و زمین، به دنبال زدن گل دوم بود اما موقعیت خطرناکی روی دروازه ویکتوریا خلق نمی کرد. دقیقه 27، میهمان بار دیگر به زدن گل تساوی نزدیک شد اما این بار هم ناواس بود که در مصاف تک به تک، شوت مهاجم ویکتوریا را مهار کرد.

یک دقیقه بعد بنزما با گلر ویتکوریا تک به تک شد و با خودخواهی به توپ ضربه زد که دروازه بان با پا توپ را راهی کرنر کرد. روی شش قدم، گرت بیل منتظر پاس بنزما بود تا کار را تمام کند.

دقیقه 33 رئال توسط گرت بیل به گل دوم رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد. دو دقیقه بعد، ایسکو روی اشتباه مسلم دروازه بان ویکتوریا و پاس اشتباه او می توانست کار را تمام کند اما او هم خودخواهانه به توپ ضربه زد و این فرصت بادآورده از دست رفت.

نیمه اول در حال اتمام بود که مهاجم ویکتوریا از روی شش قدم و در میان ناباوری توپ را به بالای دروازه زد تا رئال با خوش شانسی پیروز به رختکن برود.

نیمه دوم با حملات رئال آغاز شد اما ویکتوریا بود که دقیقه 51 اولین موقعیت جدی را خلق کرد. سانتر از چپ و ضربه مهاجم این تیم در فضای خالی از درون محوطه جریمه با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دو دقیقه بعد شوت گرت بیل با اختلاف زیادی از روی دروازه راهی اوت شد.

رئال سرانجام دقیقه 55 به گل دوم رسید. مارسلو روی پاس گرت بیل در مصاف تک به تک با یک ضربه چیپ زیبا، دروازه ویکتوریا را باز کرد.

پس از این گل، رئال کاملا بازی را در دست گرفت و با شوت محکم مودریچ و تک به تک گرت بیل که گلر ویکتوریا با پا توپ را دور کرد، می توانست فاصله را بیشتر هم بکند. بنزما هم دقیقه 71 گل سوم را به ثمر رساند ولی این گل به دلیل آفساید مودریچ مردود اعلام شد.

بر خلاف جهت بازی دقیقه 80 ویکتوریا به گل رسید. هورسووسکی با یک شوت زمینی از بیرون محوطه جریمه، فاصله را به یک گل کاهش داد.

در دقایق پایانی ویکتوریا تیم برتر زمین بود اما رئال که به دلیل مصدومیت مارسلو ده نفره به کار ادامه داد، در نهایت توانست برتری شکننده خود را حفظ کرده و در جدول شش امتیازی شود.

نظر شما