شناسهٔ خبر: 28957381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا

شاختار ۰ – ۳ سیتی؛ بی رحم مثل تیم گواردیولا

منچسترسیتی موفق شد با ۳ گل در خانه شاختار به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچسترسیتی در خانه شاختار کاملا برتر بود و در نهایت با گل های داوید سیلوا، لاپورته و برناردو سیلوا به پیروزی رسید تا در پایان هفته سوم در لیگ قهرمانان 6 امتیازی شود.

سیتیزن ها از همان ابتدا به سمت دروازه شاختار حمله کردند و در دقیقه 13 فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه گابریل ژسوس از درون محوطه با مهار پیاتف همراه شد.

در ادامه باز هم شاهد حملات سیتی بودیم و در دقیقه 27 داوید سیلوا با یک ضربه دیدنی دروازه شاختار را تهدید کرد اما دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان داد و در ریباند نیز گابریل ژسوس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

اما در دقیقه 30 و روی ناهماهنگی مدافعان شاختار، داوید سیلوا درون محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دیدنی موفق شد گل اول منچسترسیتی را به ثمر برساند.

سیتی در دقیقه 35 به گل دوم رسید. ارسال دی بروین از روی نقطه کرنر با ضربه سر لاپورته همراه بود تا برتری سیتیزن ها در خانه شاختار 2 برابر شود. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه اول با برتری 0-2 سیتی به پایان رسید.

سیتی در همان ابتدای نیمه دوم صاحب یک موقعیت تک به تک شد اما استپ ضعیف استرلینگ باعث از دست رفتن این موقعیت بسیار خوب شد.

در دقیقه 58 ریاض محرز با یک ضربه محکم از درون محوطه ضربه شاختار را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 69 و روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت شد و برناردو سیلوا با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

در ادامه جریان بازی آرام شد و نه شاختار قدرت خلق موقعیت داشت و نه سیتی میلی به هجوم. در دقیقه 84 استرلینگ با یک حرکت انفرادی می توانست دروازه شاختار را باز کند اما این اتفاق رخ نداد تا سیتی در نهایت 0-3 شاختار را مغلوب کند.

نظر شما