شناسهٔ خبر: 28956002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بیرانوند: گرفتن ضربه ژاوی شیرین‌تر از مهار پنالتی رونالدو بود/ کامیابی‌نیا: باید مجسمه برانکو را بسازند

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید که می‌دانسته این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی تیمش مقابل السد و انتخابش به عنوان برترین بازیکن زمین، در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازیکنان کار بزرگی را انجام دادند و خیلی خوشحالم و نمی‌دانم چه بگویم. خوشحالم مردم خوشحال بودند و واکنش آخر من بخاطر دعای مردم بود. من زحمت زیادی کشیدم و می‌دانستم چنین اتفاقی برای من و باشگاه می‌افتد. به پیشنهاداتم فکر نکردم و می‌دانستم چه اتفاقی قرار است بیافتد. دوم شدن با بازی نکردن در فینال تفاوتی ندارد پس باید تلاش کنیم و قهرمان شویم.

 

او افزود: برانکو خیلی تلاش می‌کند و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. مردم توقعی به جز قهرمانی ندارند. ما بازیکنان زیادی از دست و دادیم و عالیشاه و ماهینی مصدوم بودند. دست برانکو خالی بود. از هوادارانی که پشت تیم بودند اما پشت در ماندند، فردا در تمرین حاضر شوند و بازیکنان ما به خصوص جوانان ما را حمایت کنند. رسانه‌ها نیز کمک زیادی کردند که باعث شد تیم وارد حاشیه نشود.

 

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: گرفتن ضربه سر ژاوی را به پنالتی رونالدو ترجیح می‌دهم چون خیلی به من چسبید.

 

سیدجلال حسینی: هواداران بازوی قوی ما هستند/دست‌های پشت پرده حرف‌های من را به ناامیدی ربط دادند

سیدجلال حسینی پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود. قبل از بازی من درباره مشکلات صحبت کردم و اصلا بحث ناامیدی نبود. بعضی دست‌های پشت پرده صحبت‌های من را به ناامیدی ربط دادند. ما کارمان را انجام می‌دهیم و تلاشمان را بیشتر می‌کنیم. ما ممنون هواداران هستیم و خدا رو شکر مدیون آنها نشدیم. میلیون‌ها هوادار خارج از ورزشگاه بودند.

 

کاپیتان پرسپولیس افزود: امیدوارم هواداران روزها با این پیروزی خوشحالی کنند اما بازیکنان تنها امروز و فردا اجازه خوشحالی کردن دارند.

 

او ادامه داد: هواداران ما هوادارانی هستند که نشان دادند همه کار می‌توانند انجام دهند. از آنها ممنونیم وقتی هواداران کنار ما هستند بازوی قوی برای ما محسوب می‌شوند.

 

کامیابی‌نیا: باید مجسمه برانکو را بسازند/ فکرش را نمی‌کردیم فینالیست شویم

کمال کامیابی‌نیا پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم هواداران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند. آنها لایق این پیروزی بودند و خدا را شکر توانستیم به فینال صعود کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در فینال یک جشن خوب بگیریم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده که پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: واقعا فکرش را نمی‌کردیم اما با حمایت کادر فنی، مدیریت و زحمت‌های بازیکنان به این هدف برسیم. نظم تیمی‌ای که برانکو به پرسپولیس داده موجب رسیدن این تیم به این جایگاه شده است. فکر می‌کنم باید مجسمه برانکو را بسازیم.

 

بازیکن پرسپولیس درباره مصدومیتی که پیش از بازی مقابل السد دچارش شده بود، توضیح داد: خدا رو شکر توانستم به تیم کمک کنم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

 

علی علیپور: همه بازیکنان با جان و دل تلاش کردند

علی علیپور بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با شرایط خوبی پای به میدان گذاشتیم چرا که بازی رفت با با یک گل پیروز شده بودیم و این اتفاق برای ما خوب بود. با این وجود می‌دانستیم شرایط سخت است. 

 

او با بیان اینکه در طول بازی به دستورات کادرفنی عمل کردند، افزود: از حریف غفلت نکردیم و توانستیم به فینال صعود کنیم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره عقب افتادن تیمش از السد و احتمال ناامیدی بازیکنان و هواداران یادآور شد: در بازی با الدحیل هم یک گل خوردیم اما در نیمه دوم جبران کردیم. شرایط سخت بود ولی بازیکنان به خودشان باور داشتند و صعود کردیم.

 

علیپور درباره قهرمانی تیمش در این تورنمنت، تاکید کرد: تا این جا همه بازیکنان همه با جان و دل تلاش کردند. برای فینال هم تلاش می کنیم تا خانواده ها و مردم را خوشحال کنیم.

 

او با ابراز ناراحتی از ماندن برخی از هواداران پشت درهای استادیوم گفت: هواداران در طول بازی خیلی ما را حمایت کردند. این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

 

خلیل‌زاده: خدا بیرانوند را دوست دارد/ لازم باشد دروازه‌بانی هم می‌کنم

شجاع خلیل زاده بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این برد شیرین‌تر از عسل است. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه با بردهای ما خوشحال باشند.

 

او برد تیمش را به حسین ماهینی تقدیم کرد و افزود: امیدوارم مردم برای بازی فینال ما را دعا کنند تا در فینال موفق باشیم و به قهرمانی برسیم. همانطور که می‌دانید بازی پایانی در تهران است.

 

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی برای قهرمانی در آسیا انجام می‌دهند، گفت: ما نمی‌خواهیم به ما این قدر پول بدهدن اما واقعیت این است که بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. هشتاد درصد تیم ما با درد بازی می کنند. من نمی‌گویم گردنم درد می‌کند چرا که همه بازیکنان مصدوم هستند. کمال با دردی که در کتفش دارد، به میدان رفت. هواداران همیشه پای تیم بودند و ما هم دوستشان داریم.

 

خلیل‌زاده با تمجید از حمایت هواداران تیمش، خاطرنشان کرد: جو استادیوم به ما کمک کرد. نود دقیقه جو عجیبی در ورزشگاه حاکم بود. چنین جوی را در استادیوم ندیده بودم. سر و صدای عجیبی بود. خدا می داند السدی‌ها چه کشیدند.

 

او درباره بازی در پست دفاع راست اظهار کرد: فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم. من همه تلاشم را می‌کنم. سرمربی تشخیص داد دفاع راست بازی کنم. اگر برانکو بگوید دروازه‌بان هم می‌شوم.

 

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد خوب بیرانوند و مهار ضربه ژاوی گفت: خدا او را دوست دارد.

 

نعمتی: صحبت‌های برانکو در بین دو نیمه موجب صعود ما شد/ پاس منشا را نمی‌شد گل نکرد

سیامک نعمتی زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از این بازی اظهار کرد: گلی که امروز زدم را اول به خانواده‌ام و سپس به هواداران تقدیم می‌کنم. بازیکنانمان با وجود هزینه‌های کلان تیم‌های دیگر توانستند به فینال آسیا برسند. امیدوارم پس از چندین سال قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

 

بازیکن پرسپولیس درباره حمایت‌هایی که این تیم لازم دارد تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند، گفت: برای رسیدن به فینال هم نیاز به حمایت ملی بود. تیم ما شایسته قهرمانی در آسیاست.

 

او درباره گلی که پرسپولیس در نیمه نخست از السد دریافت کرد، توضیح داد: این اتفاق افتاد اما خدا رو شکر با صحبت‌های تاثیرگذار برانکو در بین دو نیمه توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و نتیجه را حفظ کنیم. پاس منشا آنقدر خوب بود که نمی‌شد گلش نکرد.

 

نعمتی درباره پست‌های مختلفی که برای پرسپولیس به میدان رفته است، گفت: این نظر کادر فنی است. آنها با توجه به نیاز تیم از من بازی می‌گیرند.

 

او در پایان درباره حضور پرشور هواداران در بازی امشب اظهار کرد: پرسپولیس بیش از سه دهه بود که به فینال نرسیده بود. ان‌شاءالله برای بازی فینال تمهیداتی در نظر گرفته شود تا همه هواداران بتوانند بازی را در ورزشگاه ببینند.

 

احمد نوراللهی: افتخار بزرگی نصیب پرسپولیس و مردم ایران شد

احمد نوراللهی پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداراشکر که به فینال رسیدیم و از هوادارانی که از شب گذشته آمدند و از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: به کادرفنی و بچه‌های تیم که از جان مایه گذاشتند و جنگیدند خسته‌نباشید می‌گویم. ما با این امکانات کمی که داریم در مقابل تیم‌های قطری که امکانات خوبی دارند به پیروزی رسیدیم. به هواداران تبریک می‌گویم و افتخار بزرگی نصیب باشگاه پرسپولیس و مردم ایران شد.

 

محمد انصاری: فرقی نمی‌کند در فینال با نماینده ژاپن بازی کنیم یا کره/ تمام بازیکنان به هر نحوی به تیم کمک می‌کند

محمد انصاری بعد از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در این بازی (دیدار مقابل السد) نتیجه لازم را بگیریم و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 

وی درباره بازی کردن شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست عنوان کرد: فکر می‌کنم شجاع در کنار سیدجلال (حسینی) در این بازی هم بسیار خوب کار کرد، اما باید قبول کنیم که کمبود بازیکن داریم. در بازی قبل سیامک نعمتی در این پست به میدان رفت و در این بازی هم شجاع. هر کسی که بتواند به هر نحوی به تیم کمک می‌کند.

 

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا تمایل دارد در فینال با نماینده ژاپن بازی کنند یا کره جنوبی, تصریح کرد: برای ما فرقی نمی‌کند و فقط امیدواریم که بتوانیم قهرمان آسیا بشویم.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما