شناسهٔ خبر: 28955909 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاه در فهرست تروريسم عربستان و بحرين!

عربستان سعودی و بحرین در اقدامی وقیحانه و مضحک، سپاه پاسداران ایران را در فهرست تروریسم قرار دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به عربستان سعودی اعلام کرد عربستان و بحرین که در ۳ سال گذشته با تجاوز به یمن هزاران شهروند این کشور را به خاک و خون کشیدند در بیانیه مشترکی سپاه پاسداران انقلاب ( اسلامی) ایران و سردار قاسم سلیمانی را در فهرست تروریسم قرار دادند.!
بر اساس این گزارش، عربستان سعودی که در جریان قتل جمال خاشقجی و  تجاوز وحشیانه چند ساله به یمن به شدت تحت فشار افکار عمومی جهانیان و رسانه های بین المللی قرار گرفته است در اقدامی وقیحانه و مضحک برای فرار به جلو ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست تروریسم قرار داد!
سعودی ها که در چند سال گذشته با حملات ددمنشانه به یمن هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشیدند برای انحراف افکار عمومی جهان از تبعات قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد عربستانی دست به اقدامی وقیحانه علیه ایران زدند و  چند عضو سپاه پاسداران را در فهرست تروریسم قرار دادند!
 
سعودی ها که در جریان حملات 11 سپتامبر نیز به شهادت و استناد منابع غربی متهم اصلی هستند بارها برای فرار از مسئولیت در اقداماتی وقیحانه ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرده اند.    

نظر شما