شناسهٔ خبر: 28955767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خبر داد:

مذاکره با عراق برای افزایش گشت‌های مشترک

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در جلسات مشترک با عراق بر لزوم افزایش گشت‌های مشترک تأکید شد

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: مستقر در مرز چذابه، سردار قاسم رضایی عصر امروز در دیدار با طرفین عراقی در این مرز اظهار کرد: امروز در قرارگاه مشترک می‌توان شاهد هدایت، همدلی، وحدت و زائران لبیک گویان یا حسین باشیم و همین لبیک مشترک به حرکت اربعین مفهوم می‌بخشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نگرانی دشمن از وحدت ایجاد شده است، افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان و فرماندهان میدانی در مرز‌ها وجود دارد و نتیجه آن خوشحالی و رضایتمندی زائران به عنوان بهترین خروجی کار است.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان در این مسیر نور که خداوند با عنوان اربعین امام حسین (ع) مهیا کرده، حضور دارند.

سردار رضاییگفت: اربعین و خدمات رسانی زائران بسترساز ظهور است و اگر امروز دشمنان خداوند، جهان اسلام، انسانیت و بشریت نگران این تجمع بزرگ در عراق هستند، چون متوجه شدند که وحدت جهان اسلام بسترساز ظهور امام زمان (عج) است؛ آن‌ها می‌دانند اربعین با هر انحرافی و پلشتی‌هایی مقابله می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: اگر امروز در مکان مقدسی بین چذابه و شیب عراق قرار گرفتیم و مسیر آن تا کربلا و یا به سمت تمام شهر‌ها و روستا‌های ایران و حتی پاکستان، افغانستان، بنگلادش و ازبکستان، ترکیه، آذربایجان و دیگر مرز‌های شمالی و شرقی می‌رسد، همه در راستای بسترسازی ظهور امام زمان (عج) است.

وی با ابراز امیدواری از استمرار خدمات رسانی‌های شایسته به زائران حسینی در مرزها، گفت: وحدت بسیار خوبی در مرز مهران وجود دارد و بالای ۶۰ درصد زائران از این مرز راهی کربلا می‌شوند.

سردار رضایی خطاب به حاضران جلسه اظهار کرد: تمام برنامه‌ها را به همین شکل ادامه بدهید، چون نیاز به تدبیر جدید نیست و انشاالله از ایام باقیمانده به خوبی گذر و بعد هم استقبال از زائران بازگشتی را مدیریت خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: در جلسات مشترک با عراق بر لزوم افزایش گشت‌های مشترک تأکید و مقرر شد این گشت‌ها در نقاط خاص بیشترشود و از آن جمه می‌توان به منطقه هور اشاره کرد. علاوه بر این در حاشیه پایانه‌ها نیز گشت‌ها باید افزایش پیدا کند تا بدون دغدغه‌ای موضوع مدیریت شود

نظر شما