شناسهٔ خبر: 28955753 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی: دست‌های پشت پرده حرف‌های من را به ناامیدی تعبیر می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: من از مشکلات حرف زدم، اما دست‌های پشت پرده این حرف‌ها را به ناامیدی تعبیر کردند.

صاحب‌خبر -

حسینی: دست های پشت پرده حرف های مرا به ناامیدی تعبیر می کند/ برانکو با دست خالی چه کار کند؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با عبور از سد السد قطر بیان کرد: بازی خوب و سختی بود، اما من نمی‌خواهم درباره این بازی صحبت کنم. پیش از بازی با السد درباره مشکلات صحبت کردم و هیچ حرفی از ناامیدی نزدم. دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که صحبت‌های مرا به ناامیدی ربط دادند، اما بی شک بیشتر تلاش می‌کنیم و امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم.

او افزود: مدیون هواداران پرسپولیس هستیم و خدا را شکر می‌کنیم شرمنده آن‌ها نشدیم. به جز هوادارانی که به ورزشگاه آمدند میلیون‌ها نفر هم از بیرون ورزشگاه حامی ما بودند و هرچه درباره آن‌ها بگویم کم است. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم خوشحال باشند. با این وجود خوشحالی بازیکنان امروز یا در نهایت فردا تمام می‌شود.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره نیاز به عزم ملی برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم هوادارانی داریم که هر کاری می‌توانند انجام بدهند و این امر را نشان داده اند. با گرشاسبی که صحبت می‌کردم گفت: نمی‌دانی بلیت‌ها به چه شکلی فروخته می‌شود و چه تعدادی از هواداران ثبت نام کردند. از هواداران تشکر می‌کنم که کنار ما هستند و برای بازیکنان پرسپولیس یک بازوی قوی محسوب می‌شوند. انشالله این هواداران در بازی فینال هم کنار ما باشند.

او درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این بازی گفت: چند ماه است درباره خط دفاع پرسپولیس صحبت می‌کنم، اما از این حرف‌ها بد برداشت می‌شود. دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که حرف‌های مرا به ناامیدی تعبیر می‌کنند، اما این مشکلات را برای ما به وجود آورده اند. برخی‌ها با حمایت از آقایان مرا تحت فشار قرار می‌دهند. دیگر درباره مشکلات پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. وقتی بازیکن نداشته باشیم مجبوریم به شجاع خلیل زاده در پست دفاع راست بازی دهیم.

حسینی افزود: برانکو با دست خالی چه کار کند؟ وضعیت بازی رفت در زمین السد با بازی برگشت مقابل ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی تفاوت دارد. در دیدار برگشت باید هجومی بازی می‌کردیم و همانگونه که دیدید زمانیکه دفاع کردیم گل خوردیم.

بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد

ایزدیار: قدمم برای پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا خیر بود

گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد

بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران

حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی‌نیا نباشید

تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

خسروی: شب فوق العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی تجربه کردم

فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود

کامیابی نیا: تصور صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌کردیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران

نظر شما