شناسهٔ خبر: 28954396 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فیلمی از خادم امام حسین (ع) که زوار اربعین را تحت تاثیر قرار داد

اخیرا ویدئویی در فضای‌ مجازی منتشر شده است که در آن یک کودک خردسال کفش‌های زوار اربعین اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را واکس می‌زند.

صاحب‌خبر -

کوچکترین خادم امام حسین (ع) که اشک تمام زوار را در آورد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرساله عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به پیروی از اهل بیت حسین (ع) مسیر نجف تا کربلا را می‌پیمایند تا در چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان به عزاداری بپردازند.

اربعین حسینی یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهب شیعه است که در آن، شیعیان زیادی از سرتاسر جهان خود را به شهر نجف می‌رسانند تا با پیاده طی کردن مسیر بین دو شهر نجف و کربلا، خود را به بین‌الحرمین رسانده و در عزاداری این روز شرکت کنند.‌

هرساله در این مسیر، خیل زیادی از مردم عراق به استقبال زوار اباعبدالله الحسین می‌آیند و هر چه در توان دارند، در راه ایشان و در خدمت به زوار پیاده اربعین خرج می‌کنند.

یکی از تازه‌ترین فیلم‌ها از این موج خروشان اربعین حسینی، مربوط به کودکی عراقی است که واکس به دست در کنار راه ایستاده و کفش زوار را تمیز می‌کند. مردم نیز با شگفتی دور او جمع شده و بر سر این کودک بوسه می زنند.  

ویدئوی مربوط به این کودک را در ادامه مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6708699/8837738?width=400&height=300"></script></div>
/انتهای پیام

نظر شما