شناسهٔ خبر: 28954017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس با غلبه بر السد در یک قدمی قهرمانی آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر السد قطر در ورزشگاه آزادی فینالیست شد و با رقم زدن شبی رویایی تنها یک قدم تا قهرمانی فاصله دارد.

صاحب‌خبر -

تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با قضاوت «کوالنکو والنتین» از ازبکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، احمد نوراللهی، گادوین منشا و علی علیپور(در دقیقه 82 امید عالیشاه تعویض شد) بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند.
نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید. السدی ها پاس عمقی را به سمت دروازه پرسپولیس ارسال کردند که تعلل مدافعان باعث شد بغداد بونجاح از فرصت استفاده کند و با یک ضربه دقیق دروازه سرخپوشان را باز کند.
همچنین در دقیقه ۴۴ این دیدار حساس السد دومین موقعیت مطلوب برای گلزنی را به دست آورد اما ضربه بونجاح را علیرضا بیرانوند به زیبایی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه دوباره تیمش شود.

نیمه دوم دیدار پرسپولیس والسد

نیمه دوم با حملات پرسپولیس آغاز شد و سه دقیقه بعد سیامک نعمتی پاس خوب منشا را به گل تساوی تبدیل کرد.

در  دقیقه ۶۴ این دیدار همکاری عالی علیپور و منشا می توانست گل دوم را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد اما ضربه علیپور در موقعیتی تک به تک به دروازه بان السد خورد و به کرنر رفت.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 85 با دفع ضربه سر ژاوی، پرسپولیس را از حذف نجات داد.
و سرانجام پرسپولیس توانست یک حماسه در ورزشگاه آزادی تهران خلق کند و سرخپوشان با هدایت فنی برانکو تیم پرستاره و پولدار السد قطر را در مجموع دو بازی رفت و برگشت از پیش رو برداشتند و برای اولین مرتبه به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

زمان دیدارهای رفت و برگشت فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال باید با برنده کاشیما انتلرز ژاپن و سوان سامسونگ بازی کند.
بازی رفت فینال روز ۱۲ آبان در شرق آسیا بازی برگشت ۱۹ آبان در تهران برگزار می شود.

---
---
---
---
---

 

کلمات کلیدی

پرسپولیس و السد

لیگ قهرمانان آسیا

نظر شما