شناسهٔ خبر: 28953958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر اطلاعات:

نظم تردد زوار در مهران قابل مقایسه با سال های گذشته نیست

وزیر اطلاعات گفت: نظم تردد زوار امسال نسبت به سال‌های گذشته در مهران بی نظیر است زائران با آرامش کامل عازم این سفر معنوی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: نظم تردد زوار امسال نسبت به سال‌های گذشته در مهران بی نظیر است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم در طوفان اخیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند، افزود: در طوفان روزهای اخیر هر خانه مهرانی یک موکب پذیرایی از زوار بود که این اقدام قابل تقدیر است.
وزیر اطلاعات گفت: چند هسته صدور ویزای جعلی در کشور شناسایی شده است که عوامل این هسته‌ها با صدور ویزای غیرقانونی و تقلبی برای زوار اربعین حسینی مشکل ایجاد کرده بودند.
حجت الاسلام علوی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی از ارادت مردم به سالار شهیدان و حضور آنها در حماسه اربعین حسینی کم نکرده است.
وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرز‌های کشور گفت: 15 نفر در قالب سه تیم تروریستی که گرایش تکفیری داعشی داشتند در استان خوزستان شناسایی و عوامل این تیم‌های تروریستی که قصد انجام کار‌های تروریستی در مسیر تردد زوار بودند دستگیر شدند.
حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات ظهر سه شنبه از مرز مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان تردد زوار اربعین قرار گرفت.
وی قرار است در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران شرکت کند.
طبق اعلام مسئولان تاکنون بیش از 540 هزار زائر طی اول ماه صفر تاکنون از مرز مهران تردد داشته اند.

برچسب‌ها:

نظر شما