شناسهٔ خبر: 28953948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: خرید تضمینی زعفران در خراسان رضوی اجرا می شود

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: خرید زعفران از کشاورزان به صورت تضمینی امسال نیز مانند سال گذشته با محوریت تعاون روستایی در این استان انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در سفر به شهرستان باخرز طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته برای مدیریت بازار زعفران دولت به خرید تضمینی زعفران پرداخت و امسال نیز این کار با محوریت تعاون روستایی انجام می شود.
وی اظهار داشت: قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت و تعاون روستایی طی روزهای آینده اعلام و خرید آن نیز آغاز می شود تا نتیجه تلاش و دسترنج زعفرانکاران به جیب دلالان و واسطه ها نرود.
وی گفت: یکی از مشکلات سال های قبل در حوزه عمران تامین حداقل بودجه عمرانی طی نیمه اول سال بود اما امسال از جمله ابتکارات دولت رفع این مشکل و تخصیص مناسب این بودجه در این مدت می باشد.
رشیدیان افزود: در نیمه اول امسال 44 درصد بودجه عمرانی استان ابلاغ شد و تخصیص یافت و هم اکنون پروژه های عمرانی در دست انجام است.
وی اظهار داشت: با توجه به تحولات بازار، قیمت مصالح ساختمانی و مشکلات ایجاد شده برای پیمانکاران، بسته حمایتی ویژه پیمانکاران از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر گرفته شده که امید است با این اقدام پروژه های نیمه تمام به زودی به انجام برسد.
استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان باخرز در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت کرد و استخر دانش آموزی و بیمارستان 38 تختخوابی خاتم الانبیا (ص) این شهر را افتتاح کرد.
7494 / 6053

نظر شما