شناسهٔ خبر: 28953917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به ۴۷۱ طرح پرداخت شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی فارس گفت: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به ۴۷۱ طرح پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جعفرصبوری پور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی این استان، تاکنون ۲ هزار و ۴۶۳ طرح اشتغال پایدار روستایی در کارگروه فنی استانی و ملی به تصویب رسید.

وی با اشاره به این‌که تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با سود تسهیلات ۶ درصد بوده، افزود: طرح‌های مصوب به مبلغ ۹۵ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۹ هزار و ۹۶۹ نفر است.

صبوری پور تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح‌های بزرگ و با مبلغ بیش از صد میلیارد ریال در سطح ملی بررسی و تایید شوند، تاکنون ۸ طرح فارس، در زمینه شهرک گلخانه‌ای، سردخانه دو مداره و پرورش مرغ تخمگذار در سطح ملی تایید شده که مبلغ این طرح‌ها هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۹۵۵ نفر ایجاد می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان این‌که جذب این اعتبارات از طریق چهار بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک صورت می‌گیرد، تاکید کرد: تاکنون هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال، به ۴۷۱ طرح پرداخت شده که اشتغال‌زایی هزار و ۳۶۰ نفر را به دنبال دارد.

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی با اولویت گلخانه، گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ر

تسهیلات، موتور محرک اشتغال روستایی

نظر شما