شناسهٔ خبر: 28953897 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Subnautica فاش شد

همان‌طور که استودیوی Unknown Worlds Entertainment اعلام کرده بود، بازی Subnautica در اواخر سال جاری میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. با این‌که هیچکس تاریخ انتشار دقیق آن را نمی‌دانست. اما امروز تعداد زیادی از خرده‌ فروشی‌های آنلاین، تاریخ عرضه‌ی این بازی را فاش کرده‌اند.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Subnautica فاش شد

همان‌طور که استودیوی Unknown Worlds Entertainment اعلام کرده بود، بازی Subnautica در اواخر سال جاری میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. با این‌که هیچکس تاریخ انتشار دقیق آن را نمی‌دانست. اما امروز تعداد زیادی از خرده‌ فروشی‌های آنلاین، تاریخ عرضه‌ی این بازی را فاش کرده‌اند.

هنگامی که عنوان جهان باز و بقای Subnautica برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد، حسابی مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. پس از موفقیت بازی، استودیوی توسعه دهنده ساخته‌ی خود را برروی کنسول اکس‌باکس وان نیز قرار داد. حال به نظر می‌رسد که بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز می‌توانند به زودی این عنوان را تجربه کنند.

حال تعدادی از خرده فروشی‌های آنلاین، نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۴ بازی Subnautica را برروی وب‌سایت خود لیست کرده‌اند. تصویری که در ادامه خواهید دید، مربوط به وب‌سایت فروشگاه بریتانیایی GAME است. علاوه بر این فروشگاه، دیگر خرده فروشی‌های مطرح مانند Amazon ،Target و Best Buy نیز آن را برروی وب‌سایت خود قرار داده‌اند. البته نکته‌ی جالب این است که تمام آ‌ن‌ها تاریخ انتشار بازی را جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) اعلام کرده‌اند.

البته ممکن است که این تاریخ تنها رزو شده باشد اما با توجه به دقیق بودن آن، به نظر می‌رسد که این همان تاریخ دقیق انتشار بازی است.

برچسب‌ها:

نظر شما