شناسهٔ خبر: 28953504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توخل: دیدار با ناپولی برای کاوانی و وراتی خاص است؛ آنچلوتی، الهام بخش من و بسیاری از مربیان بوده است

محمد رضایی

سرمربی آلمانی پاریسی ها، مهم ترین آزمون خود روی نیمکت پاری سن ژرمن را پیش رو دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یکی از مهم ترین بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان ناپولی است. توماس توخل، سرمربی موفق پاریسی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia، توخل گفت:

کاوانی بازیکن بسیار مهمی برای ما است و شاید اخیرا کمی ناراحت بوده چون خیلی گلزنی نکرده است. به او می گویم به این چیزها فکر نکند چون شرایط سریعا مطابق میلش خواهد شد. ادینسون برای موفقیت تیم کار می کند و نباید اعتقادش را از دست بدهد. مطمئنا گل ها به زودی برای او از راه می رسد. می دانم که فردا دیدار خاصی برای کاوانی است و امیدوارم گلزنی کند.

پاری سن ژرمن، تیم بزرگی است اما تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا در مقایسه با بقیه مدعیان ندارد. برای همین نمی توان با قطعیت گفت تا پایان راه پیش خواهیم رفت. ما مدعی اصلی نیستیم؛ فعلا باید از گروه پیچیده ای صعود کنیم.

تیاگو سیلوا امروز با تیم تمرین نکرد و احتمالا به موقع برای این دیدار آماده نمی شود. وراتی تمرین کرد و این مهم ترین خبر است. فردا می تواند از ابتدا در ترکیب باشد. برای وراتی هم دیدار خاصی است چون مقابل تیمی از کشورش قرار می گیرد.

آنچلوتی، سرمربی بزرگی است؛ میلانِ او الهام بخش بسیاری از مربیان از جمله من بوده است. کاری که آنها مقابل لیورپول کردند شگفت انگیز و ستودنی بود. بازیکنان ناپولی سال هاست در کنار هم بازی می کنند و هنوز آثار تفکرات ساری در این تیم دیده می شود. باید بهترین بازی ممکن را مقابل آنها به نمایش بگذاریم. باید مثل یک گروه متحد مقابل ناپولی ظاهر شویم تا برنده این دیدار باشیم.

مقطع مهمی پیش روی ماست؛ باید دو بار با ناپولی بازی کنیم درحالیکه در لیگ به مصاف موناکو، مارسی و لیل می رویم. شکست مقابل لیورپول، درس های زیادی برای ما به همراه داشت و باختن در برخی مقاطع بسیار مفید است.

نظر شما