شناسهٔ خبر: 28953476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تماشا کنید: بغضی که ترکید / چه کسانی به دنبال استعفای جهانگیری هستند؟

اسحاق جهانگیری پس از ماه ها سکوت درباره شایعات پیرامون کاهش اختیاراتش در دولت و اختلافات میان او و حلقه ای از اطرافیان رییس جمهور، لب به سخن گشود و از اینکه نمی توانسته حتی منشی خود را برکنار کند، سخن گفت. اما ماجرا چیست؟ آیا عده ای قصد کنار گذاشتن جهانگیری به دست خود او را دارند؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسحاق جهانگیری پس از ماه ها سکوت درباره شایعات پیرامون کاهش اختیاراتش در دولت و اختلافات میان او و حلقه ای از اطرافیان رییس جمهور، لب به سخن گشود و از اینکه نمی توانسته حتی منشی خود را برکنار کند، سخن گفت.

به گزارش «انتخاب»، در ماه های اخیر بارها شایعه اختلاف تیم اصلی اطراف رییس جمهور شامل اعضای حزب اعتدال و توسعه با محوریت نوبخت و واعظی با جهانگیری بارها شنیده شده.

هر بار نوبخت و جهانگیری تلاش کرده اند تا این موضوع را تکذیب کنند اما این اولین باری است که معاون اول رییس جمهور که نقشی غیرقابل انکار در میزان آرای روحانی در انتخابات 96 داشت، تلویحا در این باره سخن گفته است.

اما ماجرا چیست؟ آیا عده ای قصد کنار گذاشتن جهانگیری به دست خود او را دارند؟ ویدیوی زیر را تماشا کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/436938/517297?width=400&height=300"></script></div>
 
 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما