شناسهٔ خبر: 28953259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اطلاعات:

نظم تردد زائران در مهران قابل مقایسه با سال های گذشته نیست

ایلام - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: نظم ترددزائران امسال نسبت به سال‌های گذشته در مهران بی نظیر است زائران با آرامش کامل عازم این سفر معنوی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: نظم تردد زوار امسال نسبت به سال‌های گذشته در مهران بی نظیر است.
وی با بیان اینکه مسئولان و مردم در توفان اخیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند، افزود: در توفان اخیر خانه هریک از اهالی مهران موکب پذیرایی از زائران شد که قابل تقدیر است.
وزیر اطلاعات همچنین گفت: چند هسته صدور ویزای جعلی در کشور شناسایی شده است که عوامل این هسته‌ها با صدور ویزای غیرقانونی و تقلبی برای زائران اربعین حسینی مشکل ایجاد کرده بودند.
حجت الاسلام علوی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی از ارادت مردم به سالار شهیدان و حضور آنها در حماسه اربعین حسینی کم نکرده است.
وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرز‌های کشور گفت: 15 نفر در قالب سه تیم تروریستی که گرایش تکفیری داعشی داشتند در استان خوزستان شناسایی و عوامل این تیم‌های تروریستی که قصد انجام کار‌های تروریستی در مسیر تردد زائران بودند دستگیر شدند.
حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات ظهر سه شنبه از مرز مهران و روند تردد زائران از این مرز بازدید کرد.
بیش از 540 هزار زائر از اول ماه صفر تاکنون از مرز مهران تردد کرده اند.
7177/6119

نظر شما