شناسهٔ خبر: 28953190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی دام و طیور در قزوین

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, در این نمایشگاه بیش از ۶۰ شرکت کننده از استان‌های تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد و ایتالیا آخرین تولیدات خود را ارائه کرده اند.
شرکت کنندگان تولیدات خود در زمینه های محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم‌های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم‌های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده‌های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن‌های دامی و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات وماشین آلات و ادوات دامپروری به نمایش گذاشته اند .

ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، بازاریابی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته تا چهارم آبان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدید کنندگان است.

نظر شما