شناسهٔ خبر: 28952329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل اداره امور عشایر سیستان و بلوچستان:

کلیه دستگاه های اجرایی موظف به ارائه خدمات به جامعه عشایری هستند

مهرستان - مدیر کل اداره امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی طبق ماده ۵ آیین نامه ساماندهی عشایر موظف به ارائه خدمات به جامعه عشایری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز با حضور فرماندار، مدیرکل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان و دیگر اعضاء، جلسه شورای عشایر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد.

حمید طوقی، مدیر کل اداره امور عشایر سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی طبق ماده ۵ موظف به ارائه خدمات به جامعه عشایری هستند.

وی ادامه داد: جمعیت عشایری شهرستان مهرستان ۱۱ هزار ۵۰۰ نفر است که شغل اصلی این قشر دامداری است

طوقی تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری دستگاه های ذیربط بتوانیم در راستای خدمت به عشایر شهرستان ها که بنا به فرموده حضرت امام راحل (ره) از ذخایر انقلاب هستند، گام های مؤثری برداریم.

همچنین محمد رفیع دهواری، فرماندار مهرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت ها جهت حل مشکلات عشایر استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: امیدواریم اداره کل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای به مناطق عشایری شهرستان مهرستان داشته باشد.

وی افزود: عشایر قشر مولد و تولید کننده جامعه هستند و نگاه همه مسئولین بایستی به سمت حمایت از این قشر کم توقع و صبور جامعه باشد.

دهواری بیان داشت: مسائل و مشکلات در حوزه های آموزشی، بهداشتی، خدمات و بازگشایی محورهای مواصلاتی برای این قشر مولد را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم شاخص‎های توسعه را در مناطق عشایری شهرستان بهبود ببخشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست مسائل و مشکلات عشایری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما