شناسهٔ خبر: 28952314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دخترقایقران هرمزگانى مدال طلا گرفت

دختر قایقران هرمزگانى در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال خوش رنگ طلا دست یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فار س، در ادامه مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا ظهر امروز در شهر سمرقند ازبکستان و در ماده کایاک دونفره دویست متر بانوان، کیانا کمال زاده پاروزن هرمزگانى عضو تیم ملى به همراه الناز شفیعیان با زمان ۴۳.۲۲۰ ثانیه موفق به کسب مدال طلا شدند.
قایقرانان کشورهاى قزاقستان و ازبکستان در این رقابت دوم و سوم شدند.
کمال زاده پارسال در مسابقات قهرمانی آسیا در چین به همراه تیم ملی ایران در ماده کایاک چهارنفره مسافت پانصد متر به مدال برنز دست یافت.
این قایقران هرمزگانی مردادماه امسال هم در مسابقات جهانی بلغارستان شرکت کرد، اما در مواد کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ و هزار متر از کسب مدال بازماند.
پیش از این نیز در روز نخست مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و در بخش پاراکانو (قایقرانی معلولان) اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در کلاس VL۲ صاحب مدال طلا شد.
مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا در سه بخش پاراکانو (معلولان)، زیر ٢٣ سال و جوانان تا فردا در شهر سمرقند کشور ازبکستان ادامه دارد.
از استان هرمزگان نیز سه قایقران به همراه تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارند.
اسلام جاهدی در بخش پاراکانو، سارا کاظمى در رده سنى زیر ٢٣ سال و کیانا کمال زاده در رده سنى جوانان تیم ملی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

نظر شما