شناسهٔ خبر: 28952301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشته‌ دانشگاهی صنایع‌دستی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام از رایزنی برای پذیرش دانشجو در رشته صنایع دستی با گرایش فرش دستباف، در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رشته‌ دانشگاهی صنایع‌دستی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالدین محسنی سرپرست معاونت صنایع دستی استان ایلام گفت: با رایزنی و پیگیری‌های معاونت صنایع دستی با دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام از ترم بهمن ماه سال جاری رشته صنایع دستی در جهاددانشگاهی ایلام دایر خواهد شد و متقاضیان تحصیل می‌توانند برای ثبت نام به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

وی از انجام فرایند درجه‌بندی کارگاه‌های تولید صنایع دستی خبر داد و افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از سازمان تا پایان آبان از 20کارگاه در سطح استان بازدید خواهد شد و مدارک و مستندات لازم به سازمان برای ارزیابی نهایی ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام از برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در 4 شهرستان استان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در رشته‌های گلیم نقش برجسته،نقاشی روی سفال،آینه کاری سنتی وگیوه‌بافی در شهرستان‌های ایوان،دره شهر،سیروان و چرداول در دوره های 45 روزه برای علاقه‌مندان به رشته‌های صنایع دستی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

راه‌اندازی رشته‌ دانشگاهی صنایع‌دستی در ایلام

نظر شما