شناسهٔ خبر: 28951859 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شما نظر بدهید| افشاگری اردوغان دربارۀ خاشقچی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بین الملل > خاورمیانه - روز موعد فرا رشید. اردوغان وعده داده بود روز سه شنبه درباره قتل خاشقچی افشاگری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین رجب طیب اردوغان، در جلسه هفتگی حزب عدالت و توسعه در مجلس ترکیه با اشاره به اعزام یک تیم 15 نفره برای قتل این روزنامه نگار افزود: باید نقش افراد در این ماجرا مشخص شود.

رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی هفتگی برای نمایندگان حزب حاکم عدالت و توسعه در پارلمان گفت که قبل از کشته شدن جمال خاشقجی، دوربین‌های نصب شده در کنسولگری سعودی در استانبول برداشته شده بود اما دوربین‌های خارج از ساختمان، ورود این روزنامه‌نگار به داخل سرکنسولگری را ضبط کردند که نشان می‌داد او از این محل خارج نشد. اینجا


اردوغان

 

با این حال اردوغان همۀ برگ‌هایی که وعده داده بود را رو نکرد. او تأکید کرد که به سلمان، پادشاه عربستان ایمان دارم و اظهارات وی را صادقانه می دانم ولی این جنایت باید از طرق یک هیات بی طرف بین المللی و به صورت عادلانه بررسی شود و دیگران و ناظران نیز این موضوع را بررسی کنند.

ارزیابی شما از سخنرانی اردوغان چیست؟ چرا اردوغان به تمام جزئیات اشاره ای نکرد؟ آینده روابط عربستان سعودی و ترکیه را با قتل خاشقچی چگونه پیش بینی می کنید؟ آیا تضعیف عربستان سعودی در جهان عرب که برخی ناظران بر آن تأکید دارند، محتمل است؟

شما کاربران خبرآنلاین، می توانید نظرات خود را به صورت کامنت کوتاه و مختصر در ذیل این خبر درج کنید.

5252

نظر شما