شناسهٔ خبر: 28951532 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی: نقش صنعت دیجیتال در حوزه نشر و هنر، در نمایشگاه کتاب تبریز بررسی می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ویژه برنامه معرفی صنعت دیجیتال در حوزه نشر و هنر در سومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر - "علی محرمی" با اعلام این خبر عنوان کرد: در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، نقش صنعت دیجیتال در حوزه نشر و هنر با حضور فعالان این حوزه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. وی گفت: این ویژه برنامه تخصصی با هدف معرفی نشر دیجیتال و صنعت دیجیتال به هنرمندان، ناشران و فعالان این حوزه در بخش جنبی نمایشگاه کتاب تبریز گنجانده شده است. به گفته، محرمی این برنامه جنبی به همت موسسه بین المللی الف و با سخنرانی علی ذوالفقاری برگزار می شود. معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضور در این نشست می توانند اول آبان راس ساعت 18:30 به سالن استاد شهریار نمایشگاه کتاب تبریز مراجعه کنند. گفتنی است، بیش از 22 نشست تخصصی و دهها برنامه فرهنگی و هنری در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، برگزار می شود.

نظر شما