شناسهٔ خبر: 28950644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰۰ مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان به کربلا اعزام شدند

R7843/P1494/S6,65/CT12

معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۶۰۰ مددجو تحت حمایت این نهاد با کمک خیران به پیاده ‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، سید محمدعلی حسینی  اظهار داشت: با توجه به اهمیت اعزام پرشور زائران زیر پوشش کمیته امداد به زیارت مرقد مطهر سرو و سالار شهیدان امام حسین(ع) بستر مناسب برای حضور گسترده مددجویان در این همایش عظیم الهی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال ‌گذشته حدود 500 نفر از مددجویان اهل تشیع و تسنن تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند افزود: امسال این نهاد برای ثبت نام زائران مددجو محدودیتی قائل نشده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: همچنین همزمان با محرم برای اسکان زائران  پاکستانی اربعین حسینی با کمک خیران و هماهنگی با ستاد اربعین حسینی استان اقدام لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: خیران می توانند کمک ‌های نقدی خود را به کمیته امداد به شماره‌ حساب 0107073434006 واریز یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*054*8877* اقدام کنند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما