شناسهٔ خبر: 28950587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاشیه دیدار پرسپولیس - السد؛

تذکر جدی AFC به مسئولان پرسپولیس/ گزارشگر بازی معرفی شد

ناظران ویژه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بابت برخی ایرادات در میزبانی پرسپولیس به نمایندگان این باشگاه تذکر جدی دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. قسمت دیگری از حاشیه های پیش از بازی را در پی می خوانید:

* ظرفیت ورزشگاه آزادی بیش از حد مجاز پر شده است که اعتراض ناظران ویژه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که در ورزشگاه حضور داشتند را به همراه داشت.

* معمولا در بازی های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هیچ موسیقی ملی و مذهبی پخش نمی شود. اما امروز در ورزشگاه آزادی شاهد پخش موسیقی مربوط به جام جهانی فوتبال با صدای سالار عقیلی بودیم.

* یکی از شبکه های رادیویی همچون بازی های داخلی لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مستقر شد تا بازی امروز را بطور زنده پوشش دهد. در جریان صحبت های گویندگان این رادیو، یکی از بوقچی ها باشگاه پرسپولیس نیز کار را در دست گرفت و پشت میکروفن رفت تا هماهنگی های لازم برای طرح موزاییکی هواداران را به عمل بیاورد.

* ناظر امنیتی بازی امروز بارها با حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و تذکرات لازم را بطور جدی به وی اعلام کرد.

* عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر بازی امروز پرسپولیس و السد توسط بلندگوی ورزشگاه آزادی معرفی شد. همین امر باعث شد تا وی به شدت تشویق شود.

نظر شما