شناسهٔ خبر: 28949239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تاتا مارتینو: هرگز طبق گفته مسی کاری نکردم؛ این افسانه، ساختگی است

مهدی آزادی

سرمربی اسبق بارسلونا و آرژانتین هم شایعه دخالت مسی در تصمیمات فنی را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تاتا مارتینو، سرمربی اسبق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین دخالت لیونل مسی در تصمیماتش را تکذیب کرد.

چند سالی می‌شود که برخی از رسانه‌ها ادعا می کنند لیونل مسی در تصمیمات مربیان تیم ملی کشورش دخالت می‌کند. این دخالت از دعوت شدن یا نشدن یک بازیکن را شامل می‌شود تا انتخاب ترکیب اولیه تیم و حتی تعویض‌ها! تاکنون چندین مربی چنین چیزی را تکذیب کرده‌اند و حالا نوبت به تاتا مارتینو رسید. او فصل 2013/14 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و بین سال‌های 2014 تا 2016 نیز با مسی در تیم ملی آرژانتین همکاری کرد. بسیاری معتقد بودند مربیان تیم ملی اختیاری از خودشان ندارند. به خصوص در دوران تاتا مارتینو این شایعه بسیار به گوش می‌رسید که تصمیمات را مسی می‌گیرد و نه تاتا.

به گزارش مارکا، تاتا می گوید:

من هرگز طبق گفته مسی کاری نکردم. این افسانه، ساختگی است. خیلی‌ها این حرف زدند ولی آن را تکذیب می کنم. من تکذیبش نمی‌کنم؛ آمار و حقایق آن را تکذیب می‌کنند. وقتی بنشینید و بررسی کنید چه کسانی به جام جهانی 2014 رفتند؛ چه کسانی در سال 2015 به تیم ملی برگشتند در حالی که می‌گفتند دیگر دعوت نمی‌شوند. چه کسی در سال 2017 برگشت در حالی که می‌گفتند دیگر قرار نیست برگردد. وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، شما فقط لازم است بنشینید و بررسی کنید.

شادترین لحظات دوران مربی گری من در پاراگوئه رقم خورد. پنج سال تیم ملی این کشور را با خوشحالی هدایت کردم. ما هنوز گروهی از آن تیم داریم که اسمش آفریقای جنوبی 2010 است. آنها هر ماه یک بار دور هم جمع می‌شوند و عکس‌های مراسم را برای من ارسال می‌کنند. 

نظر شما