شناسهٔ خبر: 28949111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت از سرمایه‌گذاران راه نجات اقتصادی اردبیل است

R41374/P1377/S6,49/CT11

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی استان است تا بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری منطقه را شکوفا بخشیم و بخش اقتصادی استان را نجات دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با سرمایه‌گذاران مجتمع ساری سوی شهرستان سرعین اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی استان است تا بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری منطقه را شکوفا بخشیم و بخش اقتصادی استان را نجات دهیم.

وی با اشاره به این که امروز جلسه‌ای با حضور سرما‌یه‌گذاران و مشاوران مجتمع ساری سو و معاونان استاندار اردبیل با هدف تسهیل شدن روند اجرایی این مجتمع برگزار شد گفت: قرار بر این شد تا طرح‌ها و نقشه‌های این پروژه آماده شود و سال آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای برای اجرای پروژه ساری سو سرعین دارد چرا که این پروژه برای 300 نفر اشتغال‌زایی می‌کند و تاثیر بسزایی در جذب گردشگران داخلی در منطقه خواهد داشت.

عاملی افزود: از سرمایه‌گذاران و مشاوران و مسئولان استان کمال تشکر و قدردانی را داریم چرا که همه متحد شده‌اند تا این پروژه به بهر‌ه‌برداری برسد و مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی به حداقل برسد.

حمایت همه‌جانبه‌ای برای اجرای پروژه‌های بخش خصوصی وجود دارد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت همه‌جانبه‌ای برای راه‌اندازی پروژه مجتمع ساری سوی سرعین وجود دارد و این جلسه‌ با حضور امام جمعه اردبیل برگزار شده تا تصمیمات لازم در ارتباط با اجرای این پروژه اتخاذ شود.

بهروز ندایی افزود: قرار شد مهندسان و سرمایه‌گذاران پروژه نقشه‌ها و طرح‌های خود را در کم‌ترین زمان ممکن آماده کنند و دستگاه‌های اجرای مکلف شدند حمایت‌های همه‌جانبه‌ای برای تسریع روند اجرایی پروه انجام دهند.

قائمیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری طلایه‌داران نیز تصریح کرد: پروژه متجمع ساری سوی سرعین با زیربنای 43 هزار متر مربع است و هتل جهار ستاره به صورت استاندارد ساخته می‌شود و شامل 16 طبقه است و پارکینگ، استخر، فضای سبز، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی و موزه و دیگر بخش‌ها نیز در این پروژه در دستور کار قرار گرفته و رویکرد آموزشی نیز داریم.

انتهای پیام/ش

نظر شما