شناسهٔ خبر: 28949009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

دشمن می تواند از کم کاری برخی مسئولان بهره برداری کند

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن می خواهد نسل جوان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند گفت: دشمنان می توانند از کم کاری و کوتاهی برخی مسئولان نیز بهره برداری و شبهه و جوسازی کنند که باید مراقب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این نهاد، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان شهریار افزود: امروز با وجود فضای مجازی و شبکه های مختلف رسانه ای، دشمن تلاش می کند با تخریب جایگاه رهبری و ارکان نظام نسل جوان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند.
وی خاطرنشان کرد: 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار) امسال فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های انقلاب، دستاوردهای نظام اسلامی، نقش امام خمینی(ره) و فداکاری ملت ایران برای نسل جوان است.
محمودی اضافه کرد: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را برای جوانان و نسل چهارم انقلاب بخوبی تبیین کنیم تا به ارزش و جایگاه انقلاب اسلامی پی ببرند.
رئیس ستاد گرامیداشت 13 آبان استان تهران یادآورشد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
شهرستان شهریار در جنوب غرب تهران قرار دارد.
تهرام/9353/ 1008

نظر شما