شناسهٔ خبر: 28949007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اطلاعات:سطح خدمت رسانی به زائران هرسال بهتر می شود

اهواز - ایرنا - وزیر اطلاعات با تمجید از خادمان و خدمتگزارانی که به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت می کنند بیان کرد: به توفیق الهی سطح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه ، چذابه و مهران با تلاش خالصانه موکب داران هر سال بهتر ، گسترده تر می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود علوی بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید از مواکب مردمی در اطراف گذرگاه مرزی چذابه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی افزود:با کار جهادی و هم افزایی همه دستگاههای اجرایی و حضور مردمی مواکب در گذرگاههای مرزی، وضعیت خدمت رسانی به زائران نسبت بهتر شده و مشکلات سال های گذشته برطرف شده است.
وی وضعیت حمل و نقل ، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرزهای سه گانه کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به لطف الهی از نظر امنیتی نیز سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) با همکاری نیروهای انتظامی ، ارتش ، بسیج و سپاه ، مدیریت سیاسی کشور و استانداری خوزستان وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم و امنیت مطلوبی برقرار است.
وزیر اطلاعات در ادامه هماهنگی طرف عراقی و سرعت بخشیدن به تشریفات قانونی را مطلوب توصیف کرد و گفت: با وجود جمعیت مشتاق برای تشرف به کربلای معلی ، زائران اربعین کمترین معطلی را در پایانه های مرزی عراق دارند.
وی با تقدیر از مجموعه نیروهایی که شبانه روز و تمام وقت برای رفاه و خدمت رسانی در حال کار و تلاش هستند افزود: کسانی که در پایانه های مرزی برای رفاه زائران تلاش می کنند در ثواب زیارت امام حسین(ع) شریک و سهیم هستند.
وزیر اطلاعات حضور حماسی و جهادی خادمان زائران اربعین و مردم شهرهای دشت آزادگان ، هویزه ، بستان و استان خوزستان که میزبان زائران امام حسین(ع) هستند را توفیقی الهی بیان کرد و گفت: خداوند این ثواب را نصیب مردم نجیب و مومن و ولایت مدار خوزستان کرده است.
وزیر اطلاعات در سفر به خوزستان روز سه شنبه از گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه بازدید و در جریان روند خدمت رسانی به زائرانی که عازم نجف اشرف و کربلای معلی هستند قرار گرفت.
حجت الاسلام علوی شماری از زائران اربعین حسینی که از چذابه عازم کربلای معلی بودند بدرقه کرد.
وزیر اطلاعات همه ساله در ایام اربعین حسینی از گذرگاههای مرزی چذابه و شلمچه بازدید کرده و از نزدیک با موکب داران دیدار و گفت وگو می کند.
6065/6064

نظر شما