شناسهٔ خبر: 28948497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد،

اعزام 1000 مددجوی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه به پیاده‌روی اربعین

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این استان به پیاده‌روی بزرگ اربعین اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اعزام 1000 مددجوی کمیته امداد استان به پیاده‌روی اربعینبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «کامیار جمشیدی» معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه اظهار داشت: این نهاد با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی، تقویت بنیه اعتقادی مددجویان و نکوداشت آیین‌های دینی و مذهبی، نسبت به اعزام هزار نفر از مددجویان تحت حمایت به پیاده روی بزرگ اربعین اقدام خواهد کرد.

به گفته جمشیدی، کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه میزان 400 هزار تومان به عنوان هزینه اعزام هریک از مددجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین پرداخت می‌کند تا مددجویان با آسودگی خیال بیشتری به این سفر معنوی بپردازند.

وی افزود: مشارکت خیران نیک اندیش در تامین هزینه‌ های اعزام مددجویان و نیازمندان به پیاده‌روی اربعین زمینه حضور تعداد بیشتری را در این اجتماع بزرگ فراهم می‌کند. بر همین مبنا مردم خیر استان می‌توانند نسبت به پرداخت بخشی از این هزینه‌ها با کمیته امداد همکاری کنند.

به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه سال گذشته 600 نفر از مددجویان کمیته امداد استان به این سفر معنوی اعزام شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما