شناسهٔ خبر: 28947663 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پسر بازیگر مشهور نام خانوادگیش را تغییر داد

مایکل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور فیلم های «فهرست شیندلر» و «ربوده شده» به افتخار مادر درگذشته اش نام خانوادگی خود را به ریچاردسون تغییر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مایکل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور سینما نام خانوادگیش را تغییر داد و نام خانوادگی ریچاردسون را به افتخار مادرش ناتاشا ریچاردسون برای خود برگزید.

ناتاشا ریچاردسون بازیگر فیلم «دام والدین» فرزند تونی ریچاردسون و ونسا ردگریو بود که در سال ۲۰۰۹ بر اثر حادثه در اسکی دچار خونریزی مغزی شد و 2 روز پس آن درگذشت. مایکل پسرش در آن زمان ۱۳ سال داشت.

ونسا ردگریو مادر ناتاشا ریچاردسون در گفتگو با دیلی میل تغییر نام خانوادگی نوه اش را اعلام کرد. مجله پیپل نیز این خبر را تایید کرد.

ونسا ردگریو به دیلی میل گفت: تغییر نام خانوادگی مایکل به این دلیل نبود که او نمی خواست از شهرت پدرش استفاده کند؛ بلکه او می خواست مادرش را در کنار خود نگه دارد، برای این که مادرش یک بازیگر زن فوق العاده بود.

ردگریو همچنین از این فرصت استفاده کرد و به نقد سنتِ قرار گرفتن نام خانوادگی مرد بر فرزندان پرداخت و از کار نوه اش استقبال کرد.

مایکل ریچاردسون در آینده در فیلم «وکس لوکس-Vox Lux» مقابل ناتالی پورتمن دیده می شود. او همچنین قرار است سال آینده در پروژه ای مقابل پدرش لیام نیسون بازی کند.

 

نظر شما