شناسهٔ خبر: 28947550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اطلاعات با استقبال زائران و موکب داران وارد چذابه شد

اهواز - ایرنا - وزیر اطلاعات بعداز ظهر سه شنبه در میان استقبال گرم زائران اربعین حسینی و موکب داران وارد گذرگاه مرزی چذابه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود علوی به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جریان بازدید از مواکب مردمی در اطراف پایانه مرزی چذابه ، از نزدیک از تلاش خالصانه و شبانه روزی خادمان و موکب داران در خدمت رسانی به زائران مشتاق اربعین حسینی دیدن، و از مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمت رسان مستقر در این گذرگاه مرزی تقدیر کرد.
وی روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را مطلوب توصیف کرد و گفت: برای خدمت رسانی به زائران همه پای کار آمده اند و هماهنگی بسیار خوب بین بخشی در این منطقه وجود دارد.
وزیر اطلاعات با ابراز خرسندی از حضور در میان مواکب و زائران امام حسین(ع) حضور در این منطقه را توفیق الهی و از الطاف امام حسین(ع) توصیف کرد.
برخی موکب داران مستقر در اطراف پایانه مرزی چذابه با سردادن شعارهای حماسی و عربی ، از حضور وزیر اطلاعات ابراز خرسندی کردند و حجت الاسلام علوی با زبان عربی از ابراز محبت آنان قدردانی کرد.
وزیر اطلاعات هر ساله در ایام اربعین از گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه دیدن می کند.
حجت الاسلام علوی صبح روز سه شنبه هم از گذرگاه مرزی شلمچه دیدن کرد و با برخی موکب داران از نزدیک گفت و گو کرد.
در ایام اربعین بسیاری از وزیران و مسئولان ارشد کشور از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه دیدن و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار می گیرند.
گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
تاکنون بیش از 300هزار زائر اربعین از این 2 پایانه مرزی عازم عتبات عالیات شده اند.
6065/ 6037

نظر شما