شناسهٔ خبر: 28947027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدارس کم برخوردار ری از امکانات رایگان ورزشی بهره مند می شوند

علی یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارائه امکانات و تسهیلات در حوزه های مختلف به ویژه ورزش از اولویت های آموزش و پرورش به

صاحب‌خبر - علی یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارائه امکانات و تسهیلات در حوزه های مختلف به ویژه ورزش از اولویت های آموزش و پرورش به شمار می رود، اظهار داشت: مقرر شده تا دانش آموزان از امکانات ورزشی از قبیل استخر، سالن های ورزشی و تفریحی به صورت رایگان استفاده کنند.
وی تصریح کرد: 124 هزار و 285 دانش آموز در 140 واحد آموزشی شهرری، کهریزک و حسن آباد مشغول تحصیل هستند که همگی از این امکانات رایگان ورزشی بهره مند خواهند شد.
یزدان پناه با بیان اینکه در کنار علم آموزی، توجه ویژه به سلامت جسمی و استعدادهای ورزشی کودک و نوجوان مورد توجه است، یادآور شد: توجه به سلامت جسمانی دانش آموزان موجب شکوفایی استعداد و تمرکز آنان بر روی برنامه های آموزش و پرورش می شود.
وی افزود: ورزش سبب شور و نشاط، تقویت روحیه خودباوری و انگیزه برای کار و تلاش بیشتر در جامعه می شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین راه های موثر در جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه محسوب می شود، گفت: مناطق کم برخوردار به دلیل نداشتن امکانات نباید از برنامه های ورزشی و تفریحی در شهر محروم شوند.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
1970/6003
انتهای پیام

نظر شما