شناسهٔ خبر: 28946374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر اطلاعات در گفتگو با خبرنگار مهر:

مشکلات زائران اربعین در مرزهای سه گانه بسیار کمتر شده است

چذابه ـ وزیر اطلاعات گفت: مشکلات زائران اربعین حسینی که سال های قبل در مرزهای سه گانه کشور وجود داشت بسیار کمتر شده و تردد بسیار خوب است.

صاحب‌خبر -

سید محمود علوی در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در مرز چذابه با اشاره به اینکه ارائه خدمات و حتی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در مرزها وضعیت بهتری دارد، اظهار کرد: آن مشکلاتی که در گذشته وجود داشته، اکنون کمتر خودش را نشان می دهد و از نظر امنیتی سربازان گمنام امام عصر و دستگاه های دیگر امنیتی مثل سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و مدیریت سیاسی کشور از جمله استانداری ها و فرمانداری ها همه به خوبی پای کار حضور دارند.

وی افزود: هماهنگی های خوبی با طرف عراقی صورت گرفته و در بازدیدهای انجام شده از قسمت عراق آن سرعت عملی که در ایران هست را در طرف عراقی هم مشاهده کردیم و زائران چندان معطل نمی شوند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امیدوارم خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم خدمات رسانی به زائران حسینی را افزایش دهیم و یقینا هر خدمتی به آنها داشته باشیم، در ثواب زیارت آنها شریک می شویم.

علوی یادآور شد: خدمت به زائران حسینی توفیق الهی است که خدواوند متعال به مردم دشت آزادگان، بستان، سوسنگرد، هویزه و سایر مردم استان خوزستان ارزانی کرده و امیدوارم که خداوند عزت دنیا و آخرت را به این مردم عطاء کند که با عشق خاص خودشان به زائران اباعبدالله خدمت رسانی کنند.

وی با بیان اینکه «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست»، ادامه داد: حتی آشپزی ها و مواکبی که در مرزها فعال شده اند همه با عشق قابل تصور است وگرنه کاری نیست که به صورت اداری به این سادگی انجام شود.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: این عشق در زائران و خدمتگزاران به آنها پیام بسیار زیبایی دارد که به فرموده امام راحل هرچه داریم از محرم وصفر است؛ این روح و عشق حسینی است که انقلاب و نظام را از گزند توطئه های دشمن حفظ نگه داشته و شعار «هیهات من الذله» مردم ایران را در برابر ابرقدرت ها سرپا نگه داشته و به دنیا پیام می دهد که ایران اسلامی ایستاده و هرگز در مقابل قدرت های مستکبر سرفرود نخواهد آورد

برچسب‌ها:

نظر شما