شناسهٔ خبر: 28946366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسابقه «قرآن ناطق 7» در حرم رضوی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) مسابقه «قرآن ناطق 7» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی شجاع، رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی اظهار کرد: به همت واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی مسابقه «قرآن ناطق 7» ویژه اربعین حسینی در حرم رضوی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مسابقه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات‌ دین مقدس اسلام و از بزرگ‌ترین درس‌های عاشورای حسینی است. در این مسابقه قرآنی تلاش کردیم تا شرکت‌کنندگان را بیشتر با این فریضه الهی آشنا کنیم.
شجاع با اشاره به اینکه در این مسابقه سؤالاتی از سوره‌های لقمان، توبه، آل عمران، اعراف با محتوای اصول و روش‌های امر به معروف و نهی از منکر طراحی شده است، افزود: علاقه‌مندان فرصت دارند تا ششم آبان‌ماه در این مسابقه شرکت کنند و پاسخ‌نامه خود را به واحد محافل مسابقات دارالقرآن تحویل دهند.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همچنین به مناسبت اربعین حسینی مسابقات قرآنی دیگری همچون «آفتاب طوس»، «درحریم نور»، «در محضر قرآن 7»، «از قرآن بپرس 7»، «ریحانه النبی(س)» ویژه گروه‌های مختلف سنی در حرم رضوی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
مهناز امیریان
انتهای پیام

نظر شما