شناسهٔ خبر: 28946327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتی خبر داد؛

درخواست ۷۶ درصدی مردم دشتی برای صدور کارت ملی هوشمند

دشتی- فرماندار دشتی گفت: تاکنون ۷۶ درصدی مردم این شهرستان درخواست صدور کارت ملی هوشمند کرده اند که به نسبت میانگین استانی بالاتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان دشتی از زحمات و تلاشهای صادقانه ۳۰ ساله غلامرضا خواجه رئیس این اداره تقدیر کرد و اظهار داشت: از رئیس جدید نیزانتظار داریم با تلاش های شبانه روزی اداره ثبت احوال شهرستان در همه زمینه ها رتبه برتر کسب کند.

وی بر ضرورت رعایت طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود: خیلی از مشکلات و گره ها با تدبیر باز می شود و باید با سعه صدر آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

نادری تصریح کرد: آمار و اطلاعات جمعیتی در پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه و ارائه خدمات گوناگون به مردم از اهمیت به سزایی برخوردار است که سازمان ثبت احوال به عنوان نهادی از مجموعه وزارت کشور این رسالت مهم را در نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وامید به بهترین نحو به انجام رسانیده است.

وی با بیان اینکه به وضع موجود نباید راضی باشیم، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کشور باید با تلاش بیشتر در راستای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیم تا شاهد توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.

فرماندار دشتی گفت: تاکنون ۷۶ درصدی مردم این شهرستان درخواست صدور کارت ملی هوشمند کرده اند که به نسبت میانگین استانی بالاتر است.

در پایان مرتضی واعظی به سمت رئیس جدید معرفی و از خدمات غلامرضا خواجه تقدیر وتشکر به عمل آمد.

نظر شما