شناسهٔ خبر: 28946276 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز صدور کارت صلاحیت تدریس هنر

شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری، خواستار از سرگیری و ساماندهی صدور کارت صلاحیت تدریس مدرسان آموزشگاه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری، خواستار از سرگیری و ساماندهی صدور کارت صلاحیت تدریس مدرسان آموزشگاه شد.  

در نوزدهمین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری(موسیقی)، اعضای شورا بر شروع سریعتر فرایند صدور کارت صلاحیت مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری تاکید کردند.

در این جلسه محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر آموزش اعلام کرد برای اجرای فرایند صدور کارت صلاحیت که مورد تقاضای آموزشگاه‌های آزاد هنری و مردم است؛ در سه ماه گذشته با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌ها طراحی شده و در آینده نزدیک اجرا می‌شود. همچنین نمایندگان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برای همکاری در صدور کارت‌های صلاحیت تدریس، معرفی شده‌اند.

در پی تاکید اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری، تعدادی از مدیران آموزشگاه‌های موسیقی سراسر کشور نیز به تازگی در دیدار با مدیرکل دفتر آموزش بر صدور کارت صلاحیت تدریس توسط دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کردند.

صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های آزاد هنری از سال ۱۳۹۰ متوقف مانده است و این موضوع موجب مطالبات فراوانی از سوی مردم و آموزشگاه‌ها شده است.

شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری(موسیقی) متشکل از حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، فریماه قوام‌صدری، کیاوش صاحب‌نسق، کامبیز روشن‌روان، سیمون آیوازیان، علی ترابی و محمد اله‌یاری است.

انتهای پیام/

نظر شما