شناسهٔ خبر: 28945992 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

جزییات توزیع بسته حمایتی دولت اعلام شد

سرپرست وزارت تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار میگیرد، گفت: طی ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های توزیع مشخص می شود.

صاحب‌خبر -

قانون-سرپرست وزارت تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار میگیرد، گفت: طی ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های توزیع مشخص می شود.

به گزارش قانون به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه کنفرانس منطقه‌ای سالمندی گفت: بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است که مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید رییس جمهور این است که نخستین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: طی ۱۰ روز اول ابان فروشگاههای توزیع بسته ها مشخص می شود و براساس مصوبه مجلس این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

محسنی بندپی ادامه داد: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و تمامی دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما