شناسهٔ خبر: 28945457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

ايسنا : یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

این تذکرات کتبی که توسط یوسف‌زاده قرائت شد، به شرح زیر است:

بیت‌الله عبدالهی به وزیر آموزش و پرورش: چرا کتاب‌های هنرستان‌ها پس از چند ماه از آغاز سال تحصیلی تهیه و توزیع می‌شود؟ به رئیس جمهور: چرا میراث فرهنگی اقدام موثری برای تکمیل آثار تاریخی مانند شیخ شهاب اهر و بازار میراث فرهنگی اهر نمی‌کند؟

حسینعلی حاجی به همراه پنج نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: مشکل تامین هزینه درمان جانبازان و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و به صورت متمرکز توسط بنیاد شهید پرداخت شود.

چرا آقای علی کاردار علی رغم اینکه بازنشسته شده‌اند و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است، به کار گرفته شده و در شهریور ماه ۳۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.حسینعلی حاجی به رئیس جمهور: ضرورت افزایش باجه‌های تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی مهران و شلمچه. جلوی پرداخت پاداش‌های ناعادلانه به مدیران بانک‌ها را بگیرید. چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌ ده‌ها میلیونی بگیرند؟

عبدالله سامری به وزیر نیرو: پاسخگوی در خصوص حرکت لاک‌پشتی در اجرای عملیاتی فاضلاب خرمشهر کیست؟

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب به رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت: تعیین تکلیف دانشجویان دانشگاه آزاد که ثبت نام کردند و سه هفته به کلاس رفتند.

شریف‌پور به وزیر کشاورزی: ضمن تشکر در خصوص اقدام شما درباره رفع تداخل اراضی ملی و زراعی دستور دهید نسبت به تخصیص اعتبار به منظور هزینه‌های جاری این رفع تداخل در حوزه انتخابیه اقدام شود.

پروانه مافی به وزیر علوم: لزوم رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان دانشجویان علوم پزشکی به وزیر کشاورزی: لزوم تهیه مواد مورد نیاز کشاورزی از تولید کنندگان داخلی

علی نجفی به وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست: ضرورت موضع‌گیری شفاف مبنی بر مخالفت با طرح انتقال آب خزر

کوچک‌نژاد به وزیر کشاورزی: چرا از واردات بی رویه شیر خشک جلوگیری نمی‌شود.

چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌ ده‌ها میلیونی بگیرند؟محمدمهدی زاهدی به وزیر فرهنگ: روزنامه ابتکار در تاریخ ۹۷.۷.۳۰ از واژه درگذشت امام حسین (ع) استفاده کرده، برخورد قاطع صورت بگیرد.

سیدجواد ابطحی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت برخورد سریع با مدیر مسئول، صاحب امتیاز و نویسنده گستاخ روزنامه ابتکار و هتک حرمت به سالار شهیدان.

رسول خضری به وزیر کشور: اظهار نظر نسنجیده معاون امنیتی وزارت کشور

سید راضی نوری به وزیر نیرو: علت عدم دریافت چند برابری تعرفه آب‌بها از کشاورزان حوزه انتخابیه چیست؟

حسینعلی حاجی‌دلیگانی به رئیس جمهور: افزایش قیمت قیر با توجه به تولید آن در داخل چه توجیهی دارد؟ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها چگونه به فعالیت‌های عمرانی ادامه دهند؟ به وزیر نفت: چرا آقای علی کاردار علی رغم اینکه بازنشسته شده‌اند و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است، به کار گرفته شده و در شهریور ماه ۳۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

جلال محمودزاده به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: عدم عمل به قول‌های انتخاباتی در خصوص جامعه اهل سنت کشور.

حسین نیازآذری به وزیر ارتباطات: نظارت بیشتر بر عملکرد مدیر مخابرات استان مازندران.

یوسف داوودی به وزیر علوم: برای جلوگیری از تضییع حقوق جوانان و دانشجویان بلاتکلیف اخیر دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به افزایش ظرفیت در ترم جاری اقدام کنید.

 

نظر شما