شناسهٔ خبر: 28944754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

46 خانه ورزش روستایی در استان بوشهر راه اندازی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات ورزش روستایی استان بوشهر گفت: 46 خانه ورزش روستایی در این استان هر کدام با هزینه 50 میلیون ریال اعتبار (در مجموع سه میلیارد و 300 میلیارد ریال) راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

سعید اسماعیلی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ارتباط با خانه های ورزش روستایی تامین مکان بصورت اجاره برای مدت حداقل پنج سال است.
وی بیان کرد: اولویت راه اندازی خانه های ورزش روستایی نیز برای روستاهای با حداقل جمعیت 300 تا 400 نفر است.
اسماعیلی افزود: در 2 هفته آینده نیز 10 خانه ورزش جدید در روستاهای استان بوشهر راه اندازی می شود.
وی گفت: تصمیم داریم شمار خانه های روستایی استان بوشهر در سال جاری به 70 خانه برسد.
اسماعیلی یادآور شد: میزهای پینگ پنگ، شطرنج، فوتبال دستی، دارت، وسایل طناب کشی، 25 متر تشک تاتامی از جمله وسایلی است که در قالب خانه های ورزش روستایی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنلن خود اظهار داشت: از اوایل خرداده نخستین المپیاد ورزش روستایی استان بوشهر در 20 رشته ویژه آقایان و 15 رشته برای بانوان آغاز شد که در فصل تابستان مرحله شهرستانی این المپیاد برگزار شد.
اسماعیلی گفت: از جمعه گذشته نیز دور نخست از مرحله مسابقات استانی در رشته های طناب کشی و چوب کشی در بوشهر آغاز شد.
وی یادآور شد: 11 آبان ماه نیز مسابقات در رشته مچ اندازی در 11 وزن آقایان و هفت وزن بانوان در روستای چهارروستایی شهرستان گناه برگزار می شود.
اسماعیلی افزود: مرحله سوم و چهارم دور استانی مسابقات نیز چهارم و شانزدهم آذرماه در شهرستان های تنگستان و دشتستان به ترتیب با هفت و 6 رشته ورزشی برگزار می شود.
7212/6043

برچسب‌ها:

نظر شما