شناسهٔ خبر: 28944736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

هفته نهم لالیگا به عجیب‌ترین شکل ممکن پایان یافت+ تصاویر

در هفته نهم لالیگا رئال مادرید باز هم شکست خورد و تا رتبه هفتم جدول سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

هفته نهم لالیگا به عجیب‌ترین شکل ممکن پایان یافت. سقوط رئال مادرید به رتبه هفتم جدول و حضور تیم‌های اسپانیول و آلاوس درجایگاه‌های بالایی جدول از مهم‌ترین اتفاق‌ها بود. البته آسیب دیدگی شدید لیونل مسی از بازو باعث شد ستاره آرژانتینی بارسلونا ال کلاسیکو را از دست بدهد و سه هفته از میادین دور باشد.

در حساس‌ترین دیدار هفته سویا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۲ آبی اناری‌ها پایان یافت. تیم کاتالانی توانست با ۱۸ امتیاز دوباره به صدر جدول بازگردد. مسی دقایقی پس از گلزنی در این دیدار آسیب دید و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. گل‌های آبی اناری‌ها را فیلیپ کوتینیو، لوییس سوارس و ایوان راکیتیچ به ثمر رساندند.

ناکامی‌های رئال مادرید ادامه یافت و این تیم ۲ بر یک مغلوب لوانته شد تا ۱۴ امتیازی باقی بماند. سفیدپوشان رکورد ۴۸۱ دقیقه ناکامی در گلزنی را به ثبت رساندند و مارسلو با باز کردن دروازه لوانته در دقیقه  ۷۲ به این رکورد بد پایان داد.

اتلتیکومادرید در یک بازی نه چندان درخشان برابر ویارئال یک بر یک مساوی کرد. تک گل روخی بلانکو را فیلیپه لوییس به ثمر رساند. واکنش‌های یان اوبلاک باعث شد یک امتیاز بازی به اتلتیکو برسد.

در جدول لالیگا پس از بارسلونا، اسپانیول و آلاوس با ۱۷ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. جایگاه چهارم به سویا ۱۶ امتیازی اختصاص دارد و اتلتیکو با امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار دارد. پس از این تیم وایادولید با ۱۵ امتیاز دیده می‌شود و در جایگاه هفتم رئال مادرید قرار دارد.

نتایج کامل هفته نهم لالیگا

سلتاویگو ۰-۱ آلاوس

رئال مادرید ۱-۲ لوانته

والنسیا ۱-۱ لگانس

ویارئال ۱-۱ اتلتیکومادرید

بارسلونا ۴-۲ سویا

رایووایکانو ۱-۲ ختافه

ایبار ۱-۱ اتلتیک بیلبائو

اوئسکا ۰-۲ اسپانیول

رئال بتیس ۰-۱ وایادولید

رئال سوسیداد ۰-۰ خیرونا

در ادامه لحظات جذاب و دیدنی این رقابت‌ها را می‌بینید.

لوییس سوارس

بازیکنان رئال مادرید
هواداران بارسلونا
فیلیپه لوییس 
ورزشگاه مستایا
بازیکنان بارسلونا
لیونل مسی
بازیکن اتلتیک بیلبائو
مارک آندره تراشتگن
هواداران رئال مادرید
دیدار رئال مادرید و لوانته
بازیکنان بارسلونا
بازیکنان اتلتیکومادرید
دیدار رئال مادرید و لوانته
لیونل مسی
ایوان راکیتیچ
بازیکن سویا

 

برچسب‌ها:

نظر شما