شناسهٔ خبر: 28942590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان انرژی اتمی:

رعایت اصل هوشمندی و وحدت سبب پیروزی ملت ما می شود

اصفهان - رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اصول هوشمندی، هوشیاری، ‌وحدت و استقامت را رعایت کنیم بدون شک ما از این گردنه، پیروزمندانه بیرون می‌آییم و با عزت و سلامتی از آن عبور می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، علی‌اکبر صالحی  در دیدار با آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ‌با اشاره به آیه «إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَهٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَهٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا …» اظهار داشت: کلمه «تَصِبرُوا» یعنی درایت، عقلانیت و استقامت، یعنی انسان با درایت و هوشمندی و استقامت می‌تواند از سختی‌ها عبور کند و صبر به این معنا نیست که انسان یک گوشه بنشیند و دست روی دست بگذارد و صبر کند.

وی شرایط فعلی را شرایط خطیر دانست و افزود: رهبر انقلاب فرمودند که نگویید بن‌بست، بلکه شرایط را شرایط خطیری دانستند؛ ما نیز امیدواریم با تدبیر و هوشیاری عمل شود، اگر اصول هوشمندی، هوشیاری، ‌وحدت و استقامت را رعایت کنیم بدون شک ما از این گردنه، پیروزمندانه بیرون می‌آییم و با عزت و سلامتی از آن عبور می‌کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تا زمانی که انسان‌هایی برای خدا خالصانه زندگی و عمل می‌کنند و در میان ما هستند، خداوند بر این مملکت نظر می‌کند.

نظر شما